כיצד לשמור על שסתום סולנואיד הגז?

- 2021-09-08-

1. במצב עבודה, לחץ העבודה וטמפרטורת העבודה של שסתום הסולנואיד הגז עשויים להשתנות, ולכן יש צורך להעביר את המשמורת והתחזוקה של מוצרי שסתום הסולנואיד הגז. גלה בזמן את השינויים בסביבת העבודה של שסתום סולנואיד גז כדי למנוע תאונות.

2. על מנת להבטיח את ניקיון שסתום הסולנואיד הגז, התקנת מסך המסנן תפחית את כניסת הזיהומים אל שסתום הסולנואיד, דבר המסייע להפחתת הבלאי של חלקים מכניים ולהארכת חיי השירות של סולנואיד הגז. שסתום.

3. עבור מוצרי שסתום סולנואיד גז שהוכנסו לשימוש שוב, בדיקת הפעולה תתבצע לפני העבודה הרשמית, והעיבוי בשסתום יפורק.

4. למוצרי שסתום הסולנואיד הגז הנמצאים בשימוש זמן רב, יש לבצע שיפוץ מפורט של הרכיבים הפנימיים והחיצוניים של שסתום הסולנואיד, במיוחד מספר רכיבים חשובים.

5. ניקוי שסתום סולנואיד גז לא צריך להיות תכוף מדי, אבל אין להתעלם ממנו. אם נמצא שמוצר שסתום הסולנואיד הגז אינו יציב או שהחלקים שחוקים, ניתן לנקות את השסתום הסולנואיד כשהוא מפורק.

6. אם לא נעשה יותר שימוש בשסתום הסולנואיד הגז תוך זמן קצר, לאחר הוצאת השסתום מהצנרת, יש לנקות את הצד החיצוני והפנימי של שסתום הסולנואיד הגז על ידי ניגוב מבחוץ ושימוש באוויר דחוס בפנים.

7. תחזוקה שוטפת תתבצע למוצרי שסתומי סולנואיד גז, כגון הסרת כל מיני דברים ושחיקה של משטח איטום. במידת הצורך, יש להחליף את חלקי שסתום סולנואיד הגז.

במקרה של רטט חזק מזיק, ניתן לסגור את שסתום הסולנואיד הגז באופן אוטומטי, ונדרשת התערבות ידנית לפתיחת השסתום. שסתום סולנואיד הגז חייב לעבור שיפוץ קבוע במהלך השימוש היומיומי. אם נמצאה תקלה כלשהי, אנא פנה לצוות לתחזוקה בהקדם האפשרי.